Werken bij Keser interim en recruitment
Werken bij Keser
Keser is een recruitmentbureau met persoonlijkheid. Met een hecht team werken wij om passende match te maken tussen werkzoekenden en opdrachtgevers. Hoe wij dat aanpakken? Keser bouwt al jaren aan een breed netwerk binnen customer service, sales en finance oftewel alle functies voorkomend uit de orderprocessen van Internationale bedrijven. Door deze specialismen hebben wij te maken met echte vakmensen die een passie hebben voor het werkveld.
Alles over ordermanagementKeser interim & recruitment
We verbinden deze vakmensen in ons netwerk, zo brengen we vraag en aanbod bij elkaar. Het persoonlijke aspect staat centraal. Het opbouwen en onderhouden van relaties is een leidend aspect in ons werk. Wij gaan dan ook regelmatig op gesprek bij onze opdrachtgevers, inventariseren elke vacature en we gaan altijd het gesprek aan voordat we iemand voorstellen bij een opdrachtgever uit het werkveld.
Recruiters waarmee je kunt praten
Je hoort het, veel gesprekken. Vandaar het credo “Recruiters waarmee je kunt praten”. Uiteraard biedt Keser handvatten en begeleiding om je persoonlijke ontwikkeling te stimuleren. Zo krijg jij de kans om binnen Keser door te groeien om van trainee via medior tot senior uit te groeien. Hoe snel dit gaat? Dit is volledig gebaseerd op je vaardigheden en competenties. Hoewel het teamverband leidend is, draagt iedereen zelf de verantwoordelijkheid over zijn eigen inbreng en ontwikkeling. Daarom kies je samen met jouw unit manager de trainingen die gericht bijdragen aan jouw ontwikkeling en ambities.
Oud collega's aan het woord
We nemen jullie graag mee in het verhaal van onze oud-collega’s. Door de jaren heen hebben diverse collega’s er voor gekozen om Keser te verlaten. Maarrrr…. uit het oog is niet uit het hart.
8 redenen waarom wij werken bij Keser
Recruitment bureaus, daar zijn er heel veel van. Het is dan ook een heel mooi vak en bij Keser werken we met een groep enthousiaste collega’s die allemaal bewust voor een carrière bij Keser hebben gekozen. Waarom? Daarvoor zijn genoeg redenen te bedenken, hierbij alvast een eerste aanzet met 8 redenen:
Bij Keser staat samenwerking voorop. Natuurlijk hebben we persoonlijke doelstellingen, maar deze zijn altijd ondergeschikt aan het groepsbelang. Dit merk je dagelijks, waarbij opdrachten en kandidaten onderling worden besproken. De match is leading, wie deze maakt is minder belangrijk.
Al ruim 10 jaar volgen wij onze specialisaties in customer service, finance en sales. Hierdoor hebben we focus, herkennen we uitdagingen van zowel klant als kandidaat, weten we een goede match te maken en zijn we gesprekspartner. Kortom we hebben toegevoegde waarde.
Met een goed bereikbaar kantoor in Den Bosch, een enthousiast team met talent sourcing, online marketing en een goed lopende backoffice hebben we inmiddels een professionele organisatie opgebouwd. Een die groot genoeg is om een verschil te maken in de recruitment markt. Aan de andere kant zijn we met zo'n 15 collega’s nog klein, de lijnen zijn hier echt kort, waardoor we allemaal invloed kunnen uitoefenen op hoe we werken.
Stiekem zijn we bij Keser allemaal nieuwsgierige mensen. We willen graag weten wat er bij de ander speelt en stellen daarom van nature heel veel vragen. Dat mag je hier de hele dag doen, vragen stellen, graag zelfs! Dan pas krijg je de informatie waardoor je de klant en kandidaat goed kan helpen.
Je ziet het vaak in vacatureteksten, geen 9 tot 5 mentaliteit. Eerlijk gezegd, zien wij het juist anders. De betrokkenheid van onze collega’s is hoog, maar kent ook grenzen. Je kunt niet altijd aan staan. Wanneer je aan het einde van de dag de deur sluit, dan moet je kunnen genieten van je vrije tijd. Morgen is weer een nieuwe kans om er samen voor te gaan.
Als commerciële organisatie vinden we resultaat belangrijk, al zegt dit resultaat ons niets als we niet kunnen werken volgens onze normen en waarden. Integriteit hebben we hoog in het vaandel staan, we communiceren eerlijk en transparant en doen niets zonder toestemming van kandidaat of opdrachtgever. Om de AVG door te voeren hoefden we dan ook weinig te veranderen aan ons proces.
Groeien doen we iedere dag, in onze persoonlijke ontwikkeling en als organisatie. Fouten mogen we maken, hierdoor worden we beter in ons vak en maken we stappen in onze Keser carrière. Door de groei van het team, groeit de Keser organisatie ook, ieder jaar weer.
Kandidaten die wij spreken zijn communicatief, carrièregericht en hebben vaak een internationale achtergrond. Boeiende mensen, waarbij ieder gesprek anders is. Bij Keser werken we ook met leuke mensen, dat zie je vooral tijdens de gezamenlijke lunches, borrels, feestjes en succesmomentjes, “helaas” komt er regelmatig taart voorbij.
Bel eens met Robert
Persoonlijk contact, persoonlijkheden en persoonlijke ontwikkeling zijn dus de sleutelwoorden waar je aan moet denken als je wilt werken bij Keser. Klinkt dat als iets voor jou?
Bekijk dan de openstaande vacatures of maak het direct persoonlijk en bel ons via: 088-6488901 en vraag naar Robert.
Maak alvast kennis met het team